Сонин хачин

Нислэгийн үеэр онгоцны цонх хагарвал юу болох вэ?

Ямар ч нөхцөл байдлаас гарах гарцыг олж чадах адтай зарим хүмүүс байдаг. Жишээлбэл, хажууд нь хагарсан онгоцны цонхыг тодорхой соронзон хальсны тусламжтайгаар зассан хүн гэх мэт. Бид онгоцонд нислэгийн үеэр цонх хагарвал юу тохиолдож болохыг олж мэдэхээр шийдлээ. Эхлээд урьд өмнө цонх хагарч байсан тохиолдлуудыг авч үзье. 1990 онд British Airways компанийн 5390 нислэгийн үеэр салхины шилний нэгийг салгаж, онгоцны ахмадыг салоноос сорох шахсан байв. Аз болоход нисэх онгоцны даамал нисгэгчийг сүүлийн секундэд барьж, онгоц буух хүртэл түүн дээр барьсан тул тэр амьд үлджээ. Үүнтэй ижил төстэй үйл явдал 2018 онд Airbus A319 нислэгийн дундуур урд шилээ салхинд хийсэх үед болсон юм. Аз болоход онгоцны хоёрдугаар нисгэгч бүсээ зүүсэн тул хүнд бэртэл аваагүй байна. Мөн ослын буулт хийснээр бусад зорчигчид ч гайсан гайгүй үлдсэн аж.

1. Онгоцонд юу болох вэ?

Энэ нөхцөлд, ямар ч зүйлээс өмнө даралт буурснаас болж маш чанга дуу чимээ гарах болно. Үндсэндээ бүхээгийн доторх агаарын даралт онгоцны гаднахаас илүү өндөр байгаа нь онгоцонд байгаа хүмүүсийг хэвийн амьсгалах боломжийг олгоно. Тийм ч учраас цонх хагарвал доторх агаар нь өндөр хурдтай зугтаж, гар утас, сэтгүүл гэх мэт жижиг зүйлийг (эсвэл заримдаа хүмүүс гэх мэт) авч явах болно.

2. Хэрвээ таньд ийм зүйл тохиолдвол?

Онцгой байдлын үед тохиолддог шиг хамгийн чухал дүрэм бол сандрахгүй байх явдал юм. Нэмж дурдахад суудал дээрээ сууж байх үедээ суудлын бүсээ бэхэлсэн нь дээр. Хүчилтөрөгчийн маск унасны дараа нэгийг нь өмсөөд дараа нь хүүхэддээ эсвэл эргэн тойрныхоо хүмүүст тусална уу. Багийн гишүүд ослын буултыг эхлүүлж, буух нь зорчигчдод учрах эрсдлийг хамгийн бага байлгах болно.

3. Онгоц аюулгүй хэвээр байна.

Агаарын аялал нь аялж явах аюулгүй арга замуудын нэг бөгөөд илүү аюулгүй . Түүнчлэн, даралт буурах зэрэг яаралтай нөхцөл байдал үүсэх үед цонх үүсэх шалтгаан нь ховор байдаг. Энэ нь даралтын бүтэлгүйтлийн бүх тохиолдлын 2.7% -д л тохиолддог. Тэдгээр нь удаан эдэлгээтэй, plexiglass эсвэл нийлэг хуванцараар хийсэн олон давхаргатай, жижиг нүхтэй (конденсацаас зайлсхийхийн тулд тэнд байдаг) үед л цонх хагардаг аж. Харин сүүлийн үеийн онгоцнуудад энэ аюул маш бага юм, гэхдээ хагарахгүй гэх 100 хувийн баталгаа байхгүй…
ЭНЭ МЭДЭЭНД ӨГӨХ ТАНЫ ҮНЭЛГЭЭ?
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Дэлгэрэнгүй харуулах

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
error: Content is protected !!