КPOP

“Big 4” клиф хийхдээ их мөнгө зарцуулж чаддаг гэдгийг батлах клифнүүд

Яг одоо K-Pop-ийн хамгийн том энтертайнмент агентлагууд болох SM, JYP, YG, Big Hit Entertainment нар сая сая долларын карттай байгаа. Тэд уран бүтээлчийнхээ клипэнд томоохон хөрөнгө оруулалт хийж, олсон орлогоороо гайхуулахаас айдаггүй. Эдгээр компаниудын төсөв хэр өндөр байгааг нотолсон 8 дууны клипийг энд танилцуулж байна.

1. SM Entertainment

SM нь тэдний дууны клипэнд ирээдүйн элементүүд оруулдгаараа алдартай. Ихэнхдээ тансаг зэрэглэлийн автомашин, үрэлгэн гоёлын иж бүрдэлүүд байдаг бөгөөд тэд өөрсдийн үйлдвэрлэсэн бүх зогсоолыг татдаг.

СуперМ – Jopping

NCT 127 – Superhuman

2. JYP Entertainment

JYP нь SM Entertainment-ээс харьцангуй энгийн дизайны элементүүдтэй боловч тэдгээрийн багцууд ч мөн адил төвөгтэй бөгөөд дур булаам байдаг. Тэд өнгөт болон үйлдвэрлэлийн дараах засваруудад илүү их анхаарал хандуулдаг болохыг TWICE, Just2-ийн хөгжмийн бичлэгнүүдээс харж болно

Twice – Feel Special

Just2 – Focus On Me

3. YG Entertainment

YG Entertainment өөрсдийн клипийг бүтээхдээ үнэтэй, элбэг дэлбэг тулгууруудыг ашигладаг. BLACKPINK-ийн хөгжмийн бичлэгнүүд нотлодог тул тэд бараг үргэлж сет ашигладаг. Тэд уран бүтээлчийнхээ хувцаслалтанд ихээхэн анхаарал хандуулж, тэдэнд зориулж тансаг хувцас худалдаж авдаг билээ.

BLACKPINK – k.i.l.l this Love

Lee Hi – No One

4. Big Hit Entertainment

Эцэст нь Big Hit Entertainment нь “Big 4” -ийн хамгийн залуу нь байж болох ч тэд клипнийхээ төсвийг хэмнэдэггүй. Тэдний уран бүтээлчийн бичлэгнүүд нь ихэвчлэн хоорондоо эрс ялгаатай байдаг бөгөөд олон янз байдал, загвар, үзэл баримтлалыг ховор давтаж хийдэг.

J-Hope – Chicken Noodle Shop (feat. Becky G)

TXT – Crown

ЭНЭ МЭДЭЭНД ӨГӨХ ТАНЫ ҮНЭЛГЭЭ?
+1
1
+1
1
+1
2
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Дэлгэрэнгүй харуулах

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
error: Content is protected !!